Ha visszagondolok a gyerekkori emlékeimre, az jut eszembe kislánykoromból, hogy mindig is nagy érdeklődéssel fordultam a média felé. Érdekes módon, amikor tévét néztem, a műsorok közötti reklámok is lekötötték a figyelmem. No persze nem a hagyományos értelemben, tehát nem az, hogy amit láttam, azonnal meg akartam kapni. Inkább azok keltették fel az érdeklődésem, hogyan oldották meg egy adott termék vagy szolgáltatás reklámját. Mi szerepelt benne, milyen korosztálynak szólt főként, nagyjából ezek voltak azok a dolgok, amikre koncentráltam. A környezetem mindig is furcsának tartotta ezt a fajta vonzódást a reklámok felé, de nem tulajdonítottak neki nagy jelentőséget. Én viszont már akkor eldöntöttem, hogy ezzel szeretnék foglalkozni a későbbi életem során.
Amikor eljött a pályaválasztás ideje, nem volt kérdés, milyen szakon tanuljak tovább. Tekintve töretlen érdeklődésemet a reklámok és azok elkészítése felé, a kereskedelem és marketing területére jelentkeztem. Szerencsére fel is vettek. Már az első órámon éreztem, hogy megtaláltam a hivatásom, nagyon jó helyen vagyok. A tanulással és a gyakornokoskodással töltött idő alatt megfogalmazódott bennem, hogy jó lenne egyszer megnyitni a saját reklámügynökségem. Mivel már dolgoztam ilyen helyeken, és beleláttam a kreatív munkába, tudtam, hogy sikeresen tudnám ezt csinálni. Amikor úgy éreztem, hogy elég tudást gyűjtöttem össze, eldöntöttem, hogy belevágok egy saját vállalkozás beindításába.
Dolgoztam már néhány cégnek, amikor eldöntöttem, hogy saját oldal kell a reklámstúdiómnak, ahol minden fontos információt meg lehet találni róla. Bár nagyjából mindent megtanultam az évek során, ami az ügynökségem működéséhez szükséges, a weboldal szerkesztésben sajnos nem vagyok jártas. Éppen ezért tudtam, hogy segítségre van szükségem. Elkezdtem az interneten nézelődni, hogy milyen lehetőségeim vannak, és rövid keresgélés után meg is találtam a megoldást.
Találtam egy oldalt, amely fő profilja a tárhely szolgáltatás volt, így úgy döntöttem, kicsit szétnézek, hogy kik is ők pontosan. Azt olvastam, hogy egy magyar cég, akiknek a vállalkozásuk elindításakor az volt a céljuk, hogy létrehozzanak egy olyan szolgáltatást, amely külföldön már létezett igen magas színvonalon. Fontos még, hogy az ügyfeleikkel folyamatos kapcsolattartásban vannak, így nem kell amiatt aggódni, hogy saját magára marad az ember a választott szolgáltatással.
Tárhely csomagok közül lehet választani attól függően, hogy kinek milyenek az igényei. De szerencsére nem csak a csomag nevei vannak feltüntetve, mert az avatatlan szemeknek az nem mondana sokat. A név mellett van egy leírás, egy ajánlás, hogy az adott szolgáltatást milyen feltételek fennállása esetén ajánlja a vállalat. Ezek alapján én magam is könnyen el tudtam dönteni, hogy melyik mellett tegyem le a voksomat.
Az én választásom az SSD Ten nevezetű csomagra esett. Annak ellenére, hogy ezt közepes forgalmú webshopoknak és közepes forgalmú oldalaknak ajánlják, mégis emellett döntöttem. Ezek mellett ott van a leírásban az is, hogy nagy felbontású képi anyag esetén, tehát fotósoknak, valamint grafikusoknak is megfelelő lehet ez a szolgáltatás. Pont ezek miatt lett ez nekem jó, mert bár csak induló vállalkozó vagyok, a reklámszakmában rengeteg a képi anyag érthető módon, ezeket pedig mindenképpen szerettem volna én is feltüntetni.
Végeredményben nagyon elégedett voltam a választott szolgáltatással, és valóban úgy volt, ahogyan azt a weboldalon ígérték: nem engedték el a kezem, hanem folyamatos segítséget kaptam a cég munkatársaitól. Mindenkinek bátran tudom ajánlani ezt a szolgáltatást.